Aula_close Layer 1

Indskrivning til skoleåret 2024/25. Vi har få ledige pladser. Kontakt kontoret på 33661287

Kære forældre.

Vi sender breve ud via e-boks fra uge 40. Materialet  indeholder information om skolen, og dato for åbent hus som afholdes 31. oktober 2023 kl.17 til 18.30.

I vil modtage indskrivningsbrev i e-boks fra uge 45. Skoleindskrivning åbner d.6. november til 26. november 2023.

www.kk.dk/skoleindskrivning kan du se, hvilken skole dit barn hører til ved at indtaste jeres adresse. Du kan også se, hvilken fritidsinstitution, der er tilknyttet skolen. Dit barn er altid sikret en plads på jeres distriktsskole.

Du skal bruge dit mitID for at kunne skrive dit barn ind. Har du ikke mitID, skal du kontakte os på skolen, så hjælper vi dig videre.

Kom til Åbent hus på Sølvgades Skole, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til dit barns skolestart.